Help Desk

Opis stanowiska:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami zagranicznymi. Do jej obowiązków będzie należało rejestrowanie, klasyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie nadchodzących zgłoszeń. Zgłoszenia te będą głównie dotyczyły problemów związanych z codzienną obsługą oprogramowania i sprzętu.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobry kontakt z klientem
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość budowy i funkcjonowania komputera
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • dobra znajomość budowy i zagadnień sieciowych
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 7/Vista/8/10 ,a także Windows Server 2008/2012

Mile widziane:

  • certyfikaty Microsoft
  • znajomość Asterisk/FreePBX
  • znajomość CentOS lub innych dystrybucji Linux
  • rzetelność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
  • pracę w międzynarodowym zespole
  • pracę zdalną – wyłącznie
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań z obszaru IT
  • możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • dofinansowanie do certyfikatów
  • praca w godzinach 16:00 – 24:00 – nie dotyczy osób ze stwierdzoną niepełnosprawnością
  • praca na zasadach samozatrudnienia – nie dotyczy osób ze stwierdzoną niepełnosprawnością

 

button-aplikuj