Help Desk
Opis stanowiska:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami zagranicznymi. Do jej obowiązków będzie należało rejestrowanie, klasyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie nadchodzących zgłoszeń. Zgłoszenia te będą głównie dotyczyły problemów związanych z codzienną obsługą oprogramowania i sprzętu.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobry kontakt z klientem
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość budowy i funkcjonowania komputera
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- dobra znajomość budowy i zagadnień sieciowych
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 7/Vista/8/10 ,a także Windows Server 2008/2012
Mile widziane:
- certyfikaty Microsoft
- znajomość Asterisk/FreePBX
- znajomość CentOS lub innych dystrybucji Linux
- rzetelność i zaangażowanie
Oferujemy:
- pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
- pracę w międzynarodowym zespole
- pracę zdalną – wyłącznie
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań z obszaru IT
- możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- dofinansowanie do certyfikatów
- praca w godzinach 16:00 – 24:00 – nie dotyczy osób ze stwierdzoną niepełnosprawnością
- praca na zasadach samozatrudnienia – nie dotyczy osób ze stwierdzoną niepełnosprawnością